Wiem, że klienci mocno odczuwają zjawiska atmosferyczne, notujemy coraz większy ruch na infolinii szkodowej. W trudnym momencie chcemy być zawsze gotowi! Szkoda? Przede wszystkim wygoda! Zgłoszenie
szkody w Allianz jest proste. Jedna osoba odpowiada za szkodę klienta od początku do końca: zna sprawę,
dokumenty, wie co jest najważniejsze. To komfort dla klienta - w trakcie
likwidacji szkody, klient może skontaktować się z likwidatorem, jeśli tylko
nie prowadzi on innej rozmowy i jest w pracy. Odbieramy 95% takich połączeń
na biurko (lub niemal od razu oddzwaniamy)! Żeby
zgłosić szkodę: Można
wykorzystać nasza infolinię: 224 224 224. Ponad 80 proc.
takich połączeń odbieramy do 20 sekund, tak żeby klienci nie musieli czekać. Można również zgłosić szkodę za pośrednictwem strony internetowej: Szkody i obsługa klientów w Allianz. W ten sposób to klient wybiera dogodny dla niego czas zgłoszenia zdarzenia, my najwyżej zadzwonimy po uzupełnienie danych. Można w ten sposób zgłaszać zarówno szkody komunikacyjne, jak i majątkowe, a także z ubezpieczeń życiowych – indywidualnych i grupowych. W
chwili, w której klient już przekazał nam komplet informacji, może śledzić postępy w specjalnej aplikacji
Asystent Szkody.
Po
zakończonej likwidacji szkody, klient będzie mógł nas ocenić – wszystkie
uwagi traktujemy bardzo poważnie, dzięki temu możemy poprawiać proces
działania! UWAGA! W czasie
nawalnych deszczy klienci naturalnie pytają, w jaki sposób mogą zabezpieczyć
swój majątek. W związku z najczęściej zadawanymi pytaniami, przypominamy:
Życzę wszystkim niewielu szkód! Jeśli jesteś zainteresowany takim ubezpieczeniem zadzwoń lub napisz do mnie.
|
poniedziałek, 19 lipca 2021
Nawalne deszcze, burze, grad i upał – te zjawiska to od kilku dni codzienność niemal w całej Polsce
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz