poniedziałek, 19 lipca 2021

Nawalne deszcze, burze, grad i upał – te zjawiska to od kilku dni codzienność niemal w całej Polsce

Wiem, że klienci mocno odczuwają zjawiska atmosferyczne, notujemy coraz większy ruch na infolinii szkodowej. W trudnym momencie chcemy być zawsze gotowi!


Sezon burz to zawsze również sezon szkód – przypominam więc krótko w miniporadniku, jak można szybko zgłosić szkodę w Allianz i co się będzie z nią działo.

Szkoda? Przede wszystkim wygoda!

Zgłoszenie szkody w Allianz jest proste.

Jedna osoba odpowiada za szkodę klienta od początku do końca: zna sprawę, dokumenty, wie co jest najważniejsze. To komfort dla klienta - w trakcie likwidacji szkody, klient może skontaktować się z likwidatorem, jeśli tylko nie prowadzi on innej rozmowy i jest w pracy. Odbieramy 95% takich połączeń na biurko (lub niemal od razu oddzwaniamy)!

Żeby zgłosić szkodę:

Można wykorzystać nasza infolinię: 224 224 224. Ponad 80 proc. takich połączeń odbieramy do 20 sekund, tak żeby klienci nie musieli czekać.

Można również zgłosić szkodę za pośrednictwem strony internetowej: Szkody i obsługa klientów w Allianz. W ten sposób to klient wybiera dogodny dla niego czas zgłoszenia zdarzenia, my najwyżej zadzwonimy po uzupełnienie danych. Można w ten sposób zgłaszać zarówno szkody komunikacyjne, jak i majątkowe, a także z ubezpieczeń życiowych – indywidualnych i grupowych.

W chwili, w której klient już przekazał nam komplet informacji, może śledzić postępy w specjalnej aplikacji Asystent Szkody.

  • Nie trzeba jej pobierać na telefon. Wysyłamy na telefon klienta spersonalizowany link, który umożliwia śledzenie szkody przez całą dobę.
  • Klient dostaje dostęp do aplikacji w momencie, gdy zgłasza szkodę – nieważne, czy przez www.allianz.pl czy infolinię + 48 224 224 224. Wtedy klient może też wybrać, w jaki sposób chce otrzymywać powiadomienia z aplikacji o zmianie statusu szkody: mailem czy w formie komunikatu SMS.
  • Aplikacja wysyła komunikaty o postępie likwidacji. Powiadamia również, jeśli po oględzinach brakuje nam dokumentów – które można wygodnie dosłać przez aplikację.
  • Link do Asystenta Szkody można otworzyć na każdym urządzeniu, które spełnia minimalne wymagania techniczne opisane w regulaminie. Można skorzystać ze smartfona, laptopa lub tabletu, które mają dostęp do internetu.

Po zakończonej likwidacji szkody, klient będzie mógł nas ocenić – wszystkie uwagi traktujemy bardzo poważnie, dzięki temu możemy poprawiać proces działania!

UWAGA!

W czasie nawalnych deszczy klienci naturalnie pytają, w jaki sposób mogą zabezpieczyć swój majątek. W związku z najczęściej zadawanymi pytaniami, przypominamy:

  • w ubezpieczeniu Mój Samochód – PAKIET PLUS zabezpieczy klientów na wypadek zdarzeń niezależnych od człowieka, jak np. kolizja ze zwierzęciem, pożar czy grad – dodatkowym plusem są rozszerzone warianty assistance i NNW dla kierowcy i pasażerów.
  • W ubezpieczeniu Mój Dom – PAKIET KOMFORT zapewni klientowi podstawowe zabezpieczenie mieszkania lub domu przed niespodziewanymi zdarzeniami jak pożar lub powódź. Komfort w tym pakiecie zapewnią mu usługi assistance i wsparcie po szkodzie.

Życzę wszystkim niewielu szkód!


Jeśli jesteś zainteresowany takim ubezpieczeniem  zadzwoń lub napisz do mnie.

Źródło: Allianz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz