wtorek, 20 grudnia 2016

SZOK!!! Berlin: prawdopodobny rekord odszkodowawczy z OC ppm


  • Tir na polskich numerach wjechał w tłum ludzi; wiele ofiar i rannych
  • Ciągnik ubezpieczony w Compensie, naczepa - w Allianz




Wczoraj wieczorem w Berlinie tir wjechał w tłum ludzi spacerujących po jarmarku świątecznym. Na obecną chwilę bilans ofiar śmiertelnych to 12 osób, a ok. 50 jest rannych.
Niemiecka policja jest zdania, że był to zamach terrorystyczny.

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Złoty Zderzak 2016

Interesy pomiędzy warsztatem a Towarzystwem Ubezpieczeniowym spotykają się w momencie likwidacji szkody komunikacyjnej klienta. To właśnie klient decydując się na danego ubezpieczyciela w konsekwencji wybiera sposób, a także jakość naprawy. 

piątek, 9 grudnia 2016

IKZE 2016

Na jednego emeryta przypadają obecnie niemal trzy osoby, za które odprowadzane są składki. W 2050 r. będą przypadały już tylko dwie.

Według prognoz NBP w 2060 roku nawet 50% emerytów otrzyma minimalną emeryturę, która dziś wynosi 844 PLN brutto.

czwartek, 8 grudnia 2016

Złoty Zderzak 2016 dla Allianz!

6 grudnia w Warszawie odbyło się spotkanie dotyczące likwidacji szkód komunikacyjnych - Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych organizowane przez Polską Izbę Motoryzacji. 

W trakcie spotkania ogłoszono wyniki Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.

Na ich podstawie przyznano nagrodę Złotego Zderzaka, którą po raz kolejny otrzymało TUiR Allianz – podał warsztat.pl.

wtorek, 25 października 2016

Znalezione: Kontrole skarbowe dają efekty

Rząd zbiera setki milionów. Kontrola za kontrolą daje efekt
Już ponad 1,5 mld złotych pozostało w budżecie państwa dzięki tegorocznym działaniom Kontroli Skarbowej. Dla porównania w analogicznym okresie ubiegłego roku (trzy kwartały) kwota ta wyniosła niespełna 870 mln zł - pochwaliło się Ministerstwo Finansów.


wtorek, 18 października 2016

Best Global Brands 2016: Allianz wśród najcenniejszych marek

W najnowszym rankingu Best Global Brands 2016 Allianz został sklasyfikowany jako druga, najcenniejsza marka ubezpieczeniowa świata. Jej wartość wzrosła o 12% w porównaniu do rankingu z 2015 roku i wynosi 9,5 mld dolarów.


To plasuje ją na 51. miejscu w rankingu 100 najcenniejszych marek świata.

Jak przyznaje Christian Deuringer, Head of Global Allianz Brand Communication:

Rosnąca rozpoznawalność zależy od tego czy i w jaki sposób marki potrafią odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Allianz jest firmą, która wyprzedza oczekiwania swoich klientów, oferując im produkty i usługi odpowiadające na różne potrzeby. W ostatnim roku zredefiniowaliśmy nasze podejście do procesu digitalizacji, wdrażając politykę Digital by Default, dzięki której dziś możemy oferować nowoczesne rozwiązania ubezpieczeniowe, które są nie tylko bardziej przyjazne naszym klientom, ale także pozwalają dotrzeć do nowych grup nabywców.

Best Global Brands to  ranking 100 najcenniejszych marek świata, przygotowywany przez międzynarodową firmę brandingową Interbrand.

Allianz już od dziewięciu lat plasuje się w TOP 100, a jego wartość z roku na rok stale rośnie - w ostatnich dziewięciu latach  wzrosła trzykrotnie.

Źródło: Newseria